Arba veiksmo scena prasideda kiekviena darbo eiga arba veikimo scenarijus prasideda nuo aktyvinimo reikalavimų, kurie yra bet kurios rinkodaros automatizavimo kampanijos pradžios taškas. Pavyzdžiui, pradžia gali būti naujo kontakto užregistravimas svetainėje arba produkto įtraukimas į pirkinių krepšelį. Etapas: suplanuokite el. laišką, kuris bus išsiųstas konkrečiam kontaktų segmentui, kviečiant juos atsisiųsti naujausią el. knygą į jūsų turinio rinkodaros planą įtraukta tema. Rinkodaros automatizavimo valdymo sistema stebės, kas atidarė el. laišką, kas skaitė laišką, o kas neatidarė el.
Sutvarkykite padėkos raštusVeiksmai: suplanuokite padėkos el. laišką, kuris bus Telefono numerių biblioteka išsiųstas grupei vartotojų, kurie atsisiuntė el. laiške pateiktą el. knygą. Veiksmai: po kelių dienų suplanuokite tolesnį el. laišką, kuris bus išsiųstas el. knygą atsisiuntusių vartotojų sąrašui, kuriame bus pasiūlytas naujas turinys, susijęs su aptartomis temomis, nukreiptas į įmonės tinklaraštį ar kitus PDF šaltinius. Etapas: sistema atnaujina rinkodaros automatizavimo kampanijos metu suaktyvintų profilių įvertinimus ir siunčia pranešimus, kai potencialus klientas atsisiunčia turinį arba pasiekia tikslą su nauju kvalifikacijos lygiu.
Pardavimai, derindami su rinkodara, nusprendžia, ar aktyvuoti tiesioginio pardavimo veiksmus, kad būtų galima konvertuoti kontaktinę grupę. Kam naudinga rinkodaros automatizacija Automatizuotos rinkodaros kampanijos tinka bet kokio tipo verslui. Nuo MVĮ iki didelių įmonių. Nuo mažų profesionalų iki didelių tinklų iki influencerių ir kūrėjų. Rinkodaros automatizavimas tinka bb pramonei ir bc rinkai. Rinkodaros automatizavimą naudojančios įmonės yra įvairios – nuo finansinių paslaugų iki sveikatos priežiūros, nekilnojamojo turto agentūrų ir grupių iki konsultacinių firmų, paslaugų teikėjų ir didelių elektroninės prekybos bei internetinės prekybos platformų.
|